miercuri, 17 octombrie 2012

Vesti noi de la Piticul Ancuta

În urma cu o lună de zile i-am creat blog umanitar pentru o fetita pe numele Ancuâa Stanciu  care suferă de autism.Iar astazi am primit de la mama sa:Manuela Stanciu următorul mesaj:
,,buna dragi prietenii sa va dau ceva vesti despre ancuta acum e mai bine am renuntat la unu din medicamente ca am observat ca o facea foarte moale si numai mergea bine nici la terapie acum este mai bine a inceput sa se descurce mai bine numai plange merge de drag la terapie am avut si un fitbek si nea-au mai dat cateva sfaturi cum sa ne comportam si cum sa lucram cu ea
va multumim celor care ne-au donat banutii si celor care ne sunt alaturi
 va pupam""

Multă sănătate familie și micuâei Ancuța

Cei care doresc să o ajute pe Ancuța o pot face in următorul cont:
donații în contul deschis de mama ei, Manuela Gica Stanciu, la Banca Transilvania:

RO80BTRL01001201N49734XX (lei).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu